Laatste voorbereidingen voor onze reis

27 februari 2020 - Maassluis, Nederland

25 maart vertrekken we naar Zuid-Afrika samen met onze vrienden Cok en Rinus van Vliet. We vliegen naar Johannesburg en gaan dan in 4 weken tijd met de auto naar Kaapstad.
Vanavond met elkaar de laatste dingen besproken zoals een simkaart uit Zuid-Afrika, hoe werkt dat? Nemen we een extra telefoon mee en wie van ons gaat dat doen. Inentingen regelen en de reisapotheek alvast klaarmaken en meer van dat soort dingen.
We hebben er heel veel zin en we hopen dat jullie weer mee genieten van onze reisverhalen en foto's.

Groetjes, Cok, Rinus, Bert en Vera

1. Peter en Angela:
    27 februari 2020
    Jullie hebben langer moeten wachten dan gepland. Maar nu het allemaal weer goed gaat, nadert de vertrekdatum. Als corona tenminste geen roet in het eten gooit, maar vooralsnog ziet het er voor het Afrikaanse continent nog gunstig uit. Hopen dat het zo blijft en dat jullie een prachtige reis mogen maken. Vooral veel foto's maken! We willen het allemaal op het scherm meebeleven.
    Lieve groetjes, Peter en Angela
  2. Bert van Duikeren en Vera Mollers:
    27 februari 2020
    Dank jullie wel en geniet ook van jullie vakantie
  3. Marcel:
    27 februari 2020
    Succes in de voorbereidingen! Alvast veel plezier toegewenst. Groet!
  4. Sonja Visser:
    28 februari 2020
    Ik kijk er al naar uit om jullie reisverslagen te lezen van deze prachtige reis door Zuid Afrika
    Heel veel plezier,
    Groetjes Sonja
  5. Thea:
    28 februari 2020
    Het gaat er dan eindelijk van komen.
    Jullie reis door Afrika met jullie vrienden.
    Succes met de laatste voorbereidingen en we zullen jullie weer volgen ( op papier dan 😉 ).
    Gr. Rob en Thea
  6. C.J. van Ham:
    29 februari 2020
    Hoi Vera en Bert.
    Gelukkig het is weer zover,jullie gaan naar Zuid-Afrika een prachtige reis maken.Wij hopen dat het een fantastische reis wordt en wij zijn weer blij dat wij ook een beetje met jullie op reis mogen meegaan.
    Goede reis,hartelijke groetjes van Cor en Marianne.
  7. Ed Boere:
    1 maart 2020
    Een mooie trip met elkaar