Weer naar huis

13 oktober 2021 - Maassluis, Nederland

Om half vijf loopt de wekker af, wel erg vroeg maar de trein vertrekt om 6.13 uur vanaf het Gare du Nord. En gezien het tijdstip vertrouwen we niet op de metro, want dat past maar precies. Dus we gaan lopend naar het station, ongeveer 20 minuten en grotendeels vals plat naar boven. Werken dus op de vroege morgen.

Uiteraard is het ook nog veel te vroeg voor een ontbijt, hopelijk is er op het station iets te krijgen. Om kwart over 5 gaan we naar beneden en geven het pasje af bij de receptie. Het is buiten wel erg rustig op straat, wat een verschil met de gigantische mensenmassa gisterenavond bij de Sacré-Coeur.

Op het station is het ook nog rustig, geen wonder op dit tijdstip. Na wat zoeken vindt Kirsten een koffie-automaat en daar blijft het bij. Om nu een zakje chips of id als ontbijt te nuttigen zien we niet zitten. Dan maar wachten tot we in Rotterdam zijn.
De trein vertrekt stipt op tijd en komt ook stipt op tijd aan in Rotterdam. Daar kopen we een kop koffie met een broodje en lopen naar buiten waar Bert op ons staat te wachten.

Even de bagage in de auto en dan snel Kirsten naar huis brengen zodat wij op tijd bij de kerk zijn in Leimuiden voor de begrafenis. Gelukkig hebben we geen file of zo en we komen ruim op tijd aan.

Het was een korte vakantie, wel heel vermoeiend maar ook erg leuk om dat samen te doen zo. Op naar een volgende keer samen maar eerst gaan Bert en ik een midweek in de omgeving van Steenwijk proberen te fietsen. Hopelijk werken de weersomstandigheden mee.

1. Johan van Aken:
    13 oktober 2021
    Was weer leuk om te volgen. Veel plezier in Steenwijk. Groetjes.
  2. Paula:
    13 oktober 2021
    Ben wat later maar super al je verhalen Dankjewel en ik ga duimen voor mooi weer volgende week. liefs