Reacties
Reacties 1 - 36 van 36
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Marja | Leuke foto | 8 aug. '25 |
| Johan van Aken | Bordje meegenomen?🤣🤣 | 7 aug. '25 |
| Johan van Aken | Schitterende omgeving.👌👌 | 7 aug. '25 |
| Johan van Aken | Peppie en Kokkie De lift is maar een kort ritje, toch? | 7 aug. '25 |
| Johan van Aken | Proost.🍺🍺 | 7 aug. '25 |
| Johan van Aken | Beetje laat gelezen vandaag, maar zeker weer interessant.… | 7 aug. '25 |
| Annemiek | Wij zijn vorig jaar in Limburg geweest, dus er was… | 6 aug. '25 |
| Paula | Leuk om de verhaaltjes te lezen. Hoop dat jullie even… | 6 aug. '25 |
| Johan van Aken | Lieverds, beter een kort- dan geen verblijf. Fietsen,… | 6 aug. '25 |
| Riet Brinkman | Jullie hebben leuke dingen ondernomen. Zo zie je nog… | 6 aug. '25 |
| Paula | Goedemorgen, het weer werkt mee. Voor je het weet… | 6 aug. '25 |
| Marion | Hallo samen, leuk weer een reisverhaal. Ik zit er… | 5 aug. '25 |
| Bineke Mostert-Fekkes | Jullie boffen met het weer, het wordt iedere dag een… | 5 aug. '25 |
| Bineke Mostert-Fekkes | Uit in eigen land is heerlijk toeven..... Geniet ervan! | 5 aug. '25 |
| Paula | Alweer een top dag en goed fietsweer. Super. Nog even… | 5 aug. '25 |
| Liesbeth | Het is mooi fietsen in her Limburgse land, de knooppunten… | 5 aug. '25 |
| Johan van Aken | Fijn om te lezen dat jullie weer een mooie dag hadden.… | 5 aug. '25 |
| Riet Brinkman | Geweldige dag gehad, zo te lezen! Ben ook benieuwd… | 4 aug. '25 |
| Thea | Zo te lezen hebben jullie het lekker daarin Valkenburg.… | 4 aug. '25 |
| Liesbeth | Lieve Vera en Bert Veel plezier met de fietsvakantie… | 4 aug. '25 |
| Paula | Goede morgen vriendjes, wat een heerlijke dag was… | 4 aug. '25 |
| Johan van Aken | Goede morgen lieve vrienden. Mooie dag beleefd en… | 4 aug. '25 |
| Sonja Visser | Fijne vakantie Vera en Bert, veel plezier in Valkenburg | 4 aug. '25 |
| Bert van Duikeren en Vera Mollers | Wat leuk dat jullie allemaal weer een beetje meereizen… | 3 aug. '25 |
| Henk Louter | Heel veel plezier en een fijne vakantie | 3 aug. '25 |
| Marja | Veel plezier in Valkenburg Vera en Bert | 3 aug. '25 |
| Ardine | Ha Vera. Fijne vakantie! Limburg is altijd mooi. Leuk… | 3 aug. '25 |
| Nieberg Bram | Bert en Vera, Veel plezier in Valkenburg en naar het… | 3 aug. '25 |
| Patricia | Lieve Vera & Bert. Leuk om jullie weer even te… | 3 aug. '25 |
| Paula | Hi vriendjes een prima besluit even saampjes. Veel… | 3 aug. '25 |
| Ina | Veel plezier in Valkenburg | 3 aug. '25 |
| Alice | Veel plezier vera en Bert!! Ff lekker genieten 😃 | 3 aug. '25 |
| Wil Bredius | Goede morgen Vera fijne dagen in het leuke Valkenburg.… | 3 aug. '25 |
| Riet Brinkman | Goedemorgen Vera en Bert! Goed plan van jullie om… | 3 aug. '25 |
| Ria van der Hoeven | Goede morgen lieve Bert en Vera, wat weer heel gezellig… | 3 aug. '25 |
| Johan van Aken | Hallo lieve Vera en Bert. Mooi om te lezen dat jullie… | 3 aug. '25 |

- Marja: Leuke foto
- Johan van Aken: Bordje meegenomen?🤣🤣
- Johan van Aken: Schitterende omgeving.👌👌
- Johan van Aken: Peppie en Kokkie De lift…
- Johan van Aken: Proost.🍺🍺
Alle reacties »