Voorbereidingen

2 september 2023 - Maassluis, Nederland

We gaan dit jaar een rondreis maken door Namibië en Botswana. We vliegen maandag 4 september via Addis Abeba in Ethiopië naar Windhoek in Namibië en komen daar op dinsdag aan.
Als voorbereiding op onze gehuurde auto hebben we twee weken geleden een hele dag met een 4WD auto gereden op een parcours in Oss. Door zand, door plassen, over heuvel(tjes) etc. Erg leuk om te doen en om alvast vertrouwd te raken met de speciale extra versnellingen voor off-road terrein.

Inmiddels zijn de koffers en de rugzak bijna gepakt en we hebben er veel zin in. Als je ons nog niet volgt dan kun je je de mailinglijst aanmelden en krijg je automatisch een mail als ik weer een verhaal geschreven heb. Kijk ook bij foto's en video's om die te bekijken.

1. Johan van Aken:
    2 september 2023
    Veel succes en goed vakantie.
    Liefs en groetjes, Ria en Johan.
  2. Marja:
    2 september 2023
    😃Leuk heel veel plezier en leuke belevenissen toegewenst Vera en Bert. Ik ga jullie reis met plezier volgen. Doe voorzichtig 👍🏻🌈🍀
  3. Wil Bredius:
    2 september 2023
    Wat een avontuur weer. Veel plezier en we gaan jullie weer volgen.
  4. Ardine:
    2 september 2023
    Ha Vera en Bert, fijne vakantie en leuk dat we weer mee mogen leven.
  5. Annemieke:
    2 september 2023
    We gaan jullie weer volgen! Fijne vakantie.
  6. Alice de Mooij:
    2 september 2023
    Veel plezier Vera en Bert!!! Geniet ervan ik wens jullie een mooie maar ook veilige vakantie!!! Dikke kus van mij 😘😘
  7. Heleen Voogt:
    2 september 2023
    Heel veel plezier Bert en Vera op deze fantastische reis. Lieve groetjes van ons 😍
  8. Mieke:
    2 september 2023
    Wens jullie een goede reis met veel moois om te zien en plezier.
  9. Carla en Bram:
    3 september 2023
    Succes we gaan je weer volgen ook hier vanuit Cambodja
  10. Paula:
    3 september 2023
    Lieve Vera en Bert ik wens jullie een super, gezellige fijne vakantie.
    Ps. Ga jullie missen.

Liefs Paula
  11. C.J. van Ham:
    3 september 2023
    Vera en Bert,Goede reis,fijne vakantie.Hartelijke groetjes van Cor en Marianne.
  12. Riet Brinkman:
    3 september 2023
    Een hele fijne en mooie reis toegewenst! Ga ervan genieten. Veel foto’s maken. Ik ga jullie zeker volgen.
    Liefs, Riet
  13. Sonja Visser:
    3 september 2023
    Fijne vakantie Vera en Bert, ik verheug me al op jullie verhalen
    Groetjes Sonja
  14. Christien:
    3 september 2023
    Tuurlijk ga ik jullie volgen. Wens jullie een heel mooie reis toe 🍀
    Doe voorzichtig en geniet!
  15. Maria:
    3 september 2023
    Hallo Vera en Bert, ik wens jullie een geweldige fijne vakantie en veilige kilometers. Ik kijk uit naar jullie verhalen en foto’s.
  16. Thea:
    4 september 2023
    Hallo Vera en Bert. Een heel fijne vakantie met weer veel avonturen denk ik zo maar.