Dag 20, weer thuis

16 oktober 2017 - Maassluis, Nederland

We zijn gisterenavond keurig op tijd vertrokken en het was een rustige vlucht. Helaas hebben we allebei erg weinig geslapen maar dat halen we van de week thuis wel weer in. We landen net na 5.00 uur in Frankfurt, eerder mag niet.

Hier moeten we ruim 3 uur wachten want het vliegtuig naar Amsterdam vertrekt pas om 8.20 uur. In eerste instantie moeten we naar Gate 1, dan krijgen we een mail dat we naar Gate 14 moeten en dan nog een mail dat we naar Gate 18 moeten. We vertrekken uiteindelijk ook daarvandaan voor een korte vlucht van bijna een uur.

Na de landing is het toch nog een heel eind lopen naar de aankomsthal. Dan is het toch echt tijd om afscheid te nemen van de andere deelnemers van deze reis, het is nu echt voorbij. Voor ons is er een leuke verrassing: als we bijna bij de bagageband zijn belt Kirsten op, zij staat in de aankomsthal samen met Ava en Livia. Heerlijk om de meisjes weer te zien en ook lekker dat we nu niet met de trein naar huis hoeven te gaan.

Als we thuis zijn drinken we nog even gezellig een kopje koffie met elkaar en pakken we de cadeautjes voor de kinderen, mooie jurkjes en knuffels. 's Middags alles uitpakken en wassen en 's avonds liggen we erg vroeg in bed. We slapen dan ook als rozen.

1. C.J. van Ham:
    18 oktober 2017
    Hallo Vera en Bert.
    Jammer hoor dat jullie vakantie weer voorbij is,en voor ons ook,wij zullen het missen jullie verhalen en foto`s.Jullie hebben heel veel gezien en meegemaakt.
    Hartelijke groeten van ons,Cor en Marianne.
  2. Paula en Fred:
    19 oktober 2017
    We hebben genoten van de foto's en de mooie verhalen. Dank jullie wel.