Naam:
Foto’s:
1635
Video’s:

Over ons

Wij houden van bijzondere reizen en genieten daar heel veel van. Als u ook mee wilt genieten, reis dan met ons mee door het lezen van onze verhalen en het bekijken van de foto's.

Over onze reis

Dit jaar maken we een rondreis door Namibië en Botswana. We vliegen, met een tussenstop in Addis Abeba, naar Windhoek waar we een 4WD auto hebben gehuurd. Het is een ruime auto, die hoog op zijn wielen staat zodat we ook off-road kunnen rijden. Alle overnachtingen en excursies zijn al besproken dus wat dat betreft is het niet bijzonder spannend. Wel zullen we behoorlijk wat kilometers maken en hopelijk zullen we veel wilde dieren spotten. We houden jullie weer helemaal op de hoogte.

Bezochte landen

Wij hebben 36 landen (15%) bezocht:

Angola, België, Botswana, China, Denemarken, Duitsland, Egypte, Ethiopië, Finland, Frankrijk, Gambia, Gibraltar, Hongkong, Ierland, Italië, Kroatië, Mongolië, Namibië, Nauru, Nederland, Noorwegen, Oman, Polen, Rusland, Senegal, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Zimbabwe, Zweden, Zwitserland.